توسعه نرم افزار

تیم توسعه نرم افزار کیمیا کنترل با داشتن سال ها تجربه و دانش کاربردی در تولید و پیاده سازی نرم افزارهای گوناگون مورد استفاده صنایع و سازمان ها آماده ارایه خدمات مشاوره، تولید و پیاده سازی نرم افزارهای گوناگون بر روی پلت فرم های مختلف می باشد.

دانش و تجربه و همچنین رضایت و وفاداری مشتریان ما بزرگترین سرمایه ما در کیمیا کنترل است.

 

 

 

نگهداری و تعمیرات یک هنر است، چرا که پیش از وقوع یک مشکل و همچنین در هنگام وقوع آن، توانایی انتخاب رویکردها و فعالیت‌های مختلف وجود دارد. با افزایش روزافزون اتوماسیون مسئله شکست و از کارافتادگی ماشین‌آلات نیز از اهمیت بیشتری برخوردار‌گشته لذا پس از گذشت چندی روند افزایش خرابی ها به گونه‌ای گردیده که کمیت و کیفیت تولیدات را تحت‌الشعاع خود قرار داده و اسباب نارضایتی صاحبان صنایع را فراهم نموده است . ادامه این روند ناخوشایند ، مدیران و کارشناسان را به فکر چاره و راه‌حلی مناسب برای جلوگیری از روند رو به رشد عیوب نمود. در این رهگذر سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه (Preventive Maintenance) بعنوان چاره درد و راه‌حلی مناسب در کشور امریکا پیشنهاد گردید و به اجرا درآمد. نیاز صنایع بر تولید محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب جهت افزایش توانایی رقابت در بازار موجب گردید که استفاده از سیستم PM رونق یافته و در این راستا اجرای تعمیرات و تعویض های پیشگیرانه دوره‌ای به عنوان موثرترین راه‌حل جهت کاهش خرابی ها مورد استفاده قرار گیرد. با پیشرفت فناوری اطلاعات روش های جدیدی دراین زمینه ارائه گردید که از جمله آن ها می توان به  CMMS یا سیستم مکانیزه مدیریت نگهداری و تعمیرات اشاره نمود. سیستمهای مدیریت نگهداری و تعمیرات کامپیوتری ( CMMS ) برنامه های نرم افزاری مبتنی بر کامپیوتر هستند که برای کنترل فعالیتهای کاری و منابع درگیر در کار مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان نمونه برای زیر نظر داشتن و گزارش دهی روند اجرای کارها به کار می آیند. CMMS ها ابزارهایی برای گردآوری و تحلیل داده ها هستند.

ادامه مطلب...

 

به طور کلی مانیتورینگ عبارتست از جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از بخش های مختلف واحد های صنعتی اعم از مجزا و غیر مجزا و نمایش آنها با فرمت های خاص روی صفحه نمایش جلوی اپراتور مربوطه یا به عبارت دیگر همان طور که از نامش پیداست مانیتورینگ عملی مربوط به نمایش و یا مشاهده وضعیت یک سیستم است اما این نوع نام گزاری و کاربرد بسیار قدیمی است چرا که امروزه مانیتورینگ مفهومی فراتر از صرفا مشاهده وضعیت پیدا کرده که به عنوان مثال امروزه توسط سیستم های مانیتورینگ می توان به عملگرها فرمان نیز صادر نمود و یا با برخی از قسمت ها ارتباط دو طرفه برقرار کرد.

شرکت کیمیا کنترل با استفاده تجربه و دانش خود در زمینه اتوماسیون و سیستم های نرم افزاری قادر به تولید و ارایه انواع راه کارها و نرم افزارهای مانیتورینگ جهت سازمان ها و کارخانجات می باشد.

 

ادامه مطلب...